niedziela, 23 września 2012

Rozdział 19

19.
Oczami Harry'ego.
Nie rozumałem Stell. Ona była taka niedostępna, nie mogłem do niej trafić, była wyzwaniem, co powodowało, że kochałem ją bardziej. Myślałem o niej cały czas. Jej uśmiech miałem przed oczyma. Styles się zakochał.-pomyślałem.

Oczami Lili.

Gdy byliśy juz w domu razem z sis poszłyśmy do pokoju. Byłyśmy bardzo zmęczone więc od razu zasnęłyśmy.

*Następnego dnia*

Oczami Lili.
  
Wstałam po godzinie 8, nigdy nie zgadniecie kto mi się śmił ... Hah Niall Horan. W tym śnie był taik słodki, byłą to tak jakby dalsza kontunuacja wczorajszego dnia. Bardzo cieszyłam się, że go mam. Gdy przetarłam swoje rozespane oczka, zauważyłam Stel która siedzi na łóżku obok.
-Hej wszystko w pożądku?
-Nie. Wszystko jet do dupu. On znów napisał.
-To świetnie.
-Wcale nie.. Chcę o nim zapomnieć. Rozumiesz?
Powiedziała wychodząc z pokoju, w między czasie tak zamknęła drzwi, że pewnie było to słuchać na połowe Londynu. Pomyśałam, że to tylko przejściowe, więc nie zawracałamsobie tym głowy. W końcu miałam swoje, życie i swoje problemy, a ona nie dawała sobie pomóc.

Oczami Stell.

Po rozmowie poszłam do łazienki, uchylając od niej drzwi. Wyciągnęłam z szafki cienką żyletkę. Nalałam letnią wodę do wanny i połozyłam się do niej w ubraniu, biorąc do ręki nażędzie. Po czym po prostu przejechałam sobie nią wzdłuż nadgarstka i po prostu opusiłam rękę do wody. Moje powieki ledwo co były otwarte, widziałam rozmazany obraz czerwonej wody. Nie wiedziałam co się dzieje. W tej sytuacji byłam bezradna.
________________________________________________
I jak wam się podoba?

2 komentarze:

  1. Co taki krótki? :C
    Zapraszam do mnie : http://foralittlewhileinsidemyarmsbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu tak dlugo nie dodawalas rozdzialu juz chcialam z niego zrezygnowac ;////////// a do opowiadania wkurza mnie stel zachowuje sie jak rozwydrzony bachor pociela sie bo co bo harry pocalowal fanke to tylko fanka a on ja naprawde kocha ;//////////

    OdpowiedzUsuń