czwartek, 30 sierpnia 2012

Rozdział 18

18.

Oczami Lili.

Nie mogłam w to uwieżyć, że bedę z Niallem Horanem. Kochałam go od lat, ale nie sądziałam, że w którce to będzie odwzajemniona miłość. Jednak tak się stało. Stella nadal udawała niedostępną, może to im wyjdzie na dobre kto wie. Ale sądzę, że oni pasują do siebie, więc nie wiem czemu stawiają upór.

Oczami Stell.

Niall, Lili  i reszta bawili się świetnie, a ja jednak tego nie odczuwałam. Więc przeszłam się na spacer. Szłam wzdłuż plaży, i myślałam o tym właśnie czasie. Kurwa czemu ja taka jestem, już sama siebie nie rozumiem. Zakochałam się w nim,ale boję się do tego przyznać. On w sumie może mieć każdą więc ja mam to w dupie. Nagle usłyszałam, że ktoś mnie woła:
-Stell czekaj!
Momentalnie odwróciłam głowę. Zobaczyłam Harry'ego który biegnie za mną. Gdy już był bliżej zapytałam.
-Czego chcesz ode mnie?  Zostaw mnie w spokoju!
-Ale ja chcę porozmawiać. Wysłuchaj.-powiedział  chwytając mnie za rękę.
-Słucham...
- Odkąd Cię poznałem, doznałem mieszane uczucia, ale wywnioskowałem z tego, że kocham cię, to dla Ciebie budzę się rano, dla Ciebie chcę żyć, zrozum.
-Hah a ta "fanka" która dostała całusa to coo duch ?
-Fanka fanką a całym moim światem jesteś ty.
-Zostaw mnie ja muszę to przemyśleć... To jest trudne.. bardzo.
Chłopak zostawił mnie i poszedł w kierunku plażowiczów. Ja zatem wskoczyłam do wody i cieszyłam się to chwilą. Kochałam wodę. Czułam się w niej wspaniale, ona zżucała ze mnie wszystkie problemy. A dziś było mi to potrzebne. Po kilku minutch wróciłam do siostry.

Oczami Lili.

Siedziałam na kocu razem z Niallem. Patrzelismy sobie w oczy, jakbyśmy wiedzieli się po raz pierwszy. Uśmiechaliśmy się od ucha do ucha. Było cudownie. Ktoby pomyślał, że taka "zwykła" dziewczyna jak ja, zawróci mu w głowie. Gdy minęła godzina  21 pojechaliśmy z powrotem do domu.
____________________________________________
Jak myślicie co bd dalej ?

5 komentarzy:

  1. Heloow !Świetnie piszesz tak prosto i jasno ;)Tylko czasami odczuwam że to jest tylko tymzcasowy blog ,że w każdej chwili możesz go zakonczyć ... Dlatego mała rada mogła byś konczyc zawsze rozdział z jakąś małą tajemnica ;P Co znaczy że czytelniczki bedą chciały czytać następny rozdział bo tak to nie ma sensu te opowiadanie ;] A tak to wyobraźnie masz niezłą ;D Powodzenia czekam na nexta ;)Kate ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham cię i twoje opowiadanie mogła byś pisać dłuższe ;] Właściwie to ile ty masz lat ?Już nie moge się doczekac następnej notki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lat mam 14, a co :O ? -admina

    OdpowiedzUsuń
  4. Czysta ciekawość ;) Mogła byś pisac keidy następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń