sobota, 6 października 2012

Rozdział 22

22

Oczami Lili

Ona kocha Harry`ego jak on ją i dlatego że oni nie umieją ze soba rozmawiać.... Po prostu Stell ma strasznie słaba psychike.
-Niall ja musze Ci coś powiedzieć.
-No jasne słucham.
-Tylko nie wiem jak.
-Normlanie.
-Ok to może tak... Chodzi o to że związałeś się z dziewczyna która była kiedyś.... Yyyyy....Przepraszam ale ja nie moge.
Pobiegłam wtedy do łazienki.Nie mogłm ale musiałam mu powiedzieć .Przypomniałam sobię że mam w torebce paczkę proszku.Wzięłam go wyciągnęłam.Poszłam do jednej z kabin rozłożyłam folię i żyłam chwilą.Znowu poczułam że będę brać.Co ja robię! -myślałam.Musze powiedzieć Niall`owi nie mogę go oszukiwć.Wtedy usłyszłam wołanie.
-Lili co się stało?
To był Niall.Nie wiedziałam co mam mu powiedzieć.Strasznie mi na nim zależało jednak nie miałam odwagi mu powiedzeć że jestem narkomanką.Wyszłam z kabiny podeszłam do niego i pokazałam mu woreczek.Wtedy on tylko zapytał:
-Lili czy ty ....?
-Tak.Przepraszam.
Wtedy on wybiegł z łazienki i pobiegł w strone wyjscia.Poszłam za nim ale on nawet nie zwracał uwagi  na moje słowa. Wiedziałam że to koniec.Kiedy chłopcy powiedzieli mi że Stell się wybudział cieszyłam się.
-Zayn możesz na chwilkę?
-Jasne co się stało?
-Ja muszę wyjsc ,ale nie mów Stell że coś sie stało żeby się nie martwiła.
-Ok.

Oczami Niall`a

Kiedy powiedziała mi to nie wiem dlaczego tak zareagowałem.Poczułem sie zdradzony,oszukany.Nie wiedziałem co zrobić.Wtedy poszedłwm do jakiegoś klubu.

Oczami Lili

Szukałam go wszędzie.Byłam gdzie tlyko się dało.Wyciągnęłam telefon i próbowałam dzwonic.Nie odebrał jednak.Miałam ochotę się zabic.Kochałam go.Bałam się o niego.

Oczami Niall`a

Weszłem do tego klubu.Poprosiłem kelnera o ćwiartkę i kieliszek.Jakieś dziewczyny się na mnie patrzyły.Po paru kieliszkach nie zadobrze już widziałem i rozumiałem .
___________________________________________________
I jak myślicie co wydarzy się w następnym rozdziale. Mogę podpowiedzieć, że od samego początku czytelnicy na to czekali hahaha <3

2 komentarze:

  1. no to ja juz wiem co sie wydarzy w nastepnym xx

    OdpowiedzUsuń
  2. super i pisz dalej nie moge sie doczekać :):):):):):)

    OdpowiedzUsuń