poniedziałek, 8 października 2012

Rozdział 24

24.
Oczami Stelli.
-Musimy pogadać.-wydukał Loczek.
-Serio? Teraz chcesz gadać?
-Tak, teraz!
-Okey.. o czym?
-Oo tym? Czemu tutaj jesteś?-powiedział po czym przełknął ślinę.
-Chyba chciałeś powiedzieć czemu tutaj jesteśmy?-poprawiłam go.
-O tym też. Ty nie mozesz zrozumieć, że kocham Cię.
-Koleś zansz mnie tydzień, i mnie kochasz! Nawet się nie przyjaźnimy, nie wiem co to jest...
-Gdy tylko z tobą rozmawiam czuję motyle w brzuchu, całe ich tysiące. Powiedz, że ty tak nie masz.
-Nie.-wyszeptałaś.
-Dajmy sobie jeszcze jedną szansę, na bycie razem.
-To nie jest takie proste. Dajmy sobie czas przez dwa tygodnie. Jeśli ty zachowasz sliną wolę i ja to zobaczymy. Ale pewnie to i tak nie wypali.-odparłam.
-Nie nie! To na pewno wypali, jestem pewnen.
-Przyjaźń?
-Przyjaźń...A wiesz, że przyjaciele się przytulają coo nie?-powiedział cwaniacko.
Ja bez słowa go przytuliłam. W ten przypomniał mi się nasz pocałunek. Co ja sobie myślałam, nie wytrzymię bez niego przez dwa tygodnie. A on pewnie nie będzie mógł powstrzymać się pokusie innym dziewczyn. Tak byliśmy w uścisku, przez pełną minutę.
-Kocham Cię -wyszeptał.
Wtedy zrozumiałam, że on mnie kocha, a ja jego. Głupia jestem, ale przyznałam to.
-Ja Cię też kocham.-wyszeptałam.
On nieco głośniej wydykał.-Hah słyszałem to.Tego się więc trzymajmy.

Oczami Lili

Weszliśmy do sali Stell i Harry właśnie byli przytuleni do siebie.
-Ekhem nie przeszkadzamy?-przywitał sie Niall.
-Heej.-wydukałam
-Wow co za niespodzianka, zupełnie się tego nie spodziewaliśmy prawda Harry.-rzekła Stell odklejając się od Loczka.
-Co tam u was?-zapytałam.
-Całkiem, całkiem.-powiedział szczerząc się Harry.
-Skąd te jakieś dziwnie podejrzane uśmieszki na waszych twarzach?-zapytał Niall.
-A tak z nikąd.-oznajmiła Stell.
-Tsa. To kiedy was wypisują?-zapytał blondynek.
-Mnie za pięć dni.-powiedziała Stell.
-A Ciebie Harry?
-Za cztery dni,ale może jakoś się przeciągnie do pięciu.-ponownie się wyszczerzył.
-Ej no co jest grane, czemu zawdzięczasz ten niesamowity uśmiech?-ponownie zapytał Niall

1 komentarz:

  1. świetny rozdział , nie mogę się doczekać następnego. życzę dobrej weny :P

    OdpowiedzUsuń