czwartek, 19 lipca 2012

Rozdział 7

7

Oczami Lili

Byłam wniebowzięta że Niall mnie pocałowała ale jednak nie wiedziałam jak się zachować. Harry poszedł swojego pokoju tam zamknął się i siedział.
-Wiesz co pozbieraj się zanim chłopcy śpią pójdziemy do domu.
-Dobry pomysł poczekaj chwilkę.
Po 5 minutach byłyśmy już przed domem.Szłyśmy do domu cioci i rozmawiałyśmy.Kiedy weszłyśmy do domu na telefonie była nagrana wiadomość odsłuchałyśmy ją była to ciocia: Hej dziewczynki mój wyjazd się przedłuży ale macie jeszcze sporo kasy także wyżyjecie.Pozdrawiam ciocia Aga.
-Fajnie!
-Stell uspokój się.
-Ok. A co z tym koncertem?
-Pójdziemy na niego żeby nie budzić żadnych podejrzeń.Powiem Ci jedno tak naprawdę chyba kocham Niall`a.
-To fantastycznie!

Oczami Stelli

Siedziałyśmy przed telewizorem kiedy zadzwonił dzwonek.Poszłam otworzyć.Stał przede mną kurier z dwoma bukietami róż po 100 w każdym.
-Czy tutaj mieszkają Lili i Stella Caris?
-Tak a o co chodzi?
-To dla pań.Proszę tylko pokwitować.
Podpisałam jakiś papier zabrałam bukiety i zaniosłam Lili.
-Lili to dla Ciebie.
-Od kogo to?
-Nie mam pojęcia ale patrz są tam liściki.
Wyjęłam liścik z bukiety i przeczytałam to co było tam napisane : Droga Stell przepraszam za to co zrobiłem -ja po prostu chyba się zakochałem .Nie odrzucaj mnie dlatego ze jestem gwiazda .Ja jestem inny niż Ci się wydaje.Całuski Twój Harry
-Mój Harry ?
-Stella wiadomo że on cię kocha.
Wzięłam kwiaty i poszłam w kierunku kuchni.

Oczami Lili

Zdziwiłam się widząc te kwiaty.Były przepiękne.Liścik wisiał pod bukietem.Wzięłam go do ręki i przeczytałam : Lili po wczorajszym pocałunku zrozumiałem że coś do ciebie czuję.Proszę przyjdź w to miejsce dziś po koncercie : Błękitna 16/7 Londyn. Niall
Poczułam motylki w brzuchu.
-Stella!
-Czego się drzesz?
-Dasz radę wysiedzieć dziś sama wieczór po koncercie?
-Jasne a co się stało?
-Nic mam coś do załatwienia.
-Ok.
Nie powiedziałam jej nic bałam się zapeszyć.Pójdę tam i wyjaśnię sobie z nim wszystko.Ostatnio podałam chłopcom nr swojego tel oni podali mi swoje. Siedziałam na kanapie i myślałam jednak z zamyślenia wyrwał mnie telefon.Odebrałam telefon i usłyszałam Zayn`a .
-Hej Lili co u cb?
-A hej a no nic a u cb?
-Też .Chciałbym Cie o coś poprosic.
-No wal smiało.
-Bo Niall nie ma czasu bo coś mu wypadło.Muszę iść kupić nowe spodnie a potrzebuje kogoś kto pomoze mi wybrać i wgl.
Pomyslałam że skoro nie jestem związana w żaden sposób z Niall`em jak na razie to z Zayn`em moge isc.
-Jasne to o której i gdzie?
-Zaraz po Ciebie przyjadę pa.
-Ok pa.
Po jakiś15 minutach Zayn przyjechał.Wsiedliśmy do samochodu i odjechaliśmy.
__________________________________________________
Hah teraz mamy do was takie pytanie retoryczne. Jak myślicie Lili i Niallowi się ułoży? Stella przekona się do Harry'ego? 

5 komentarzy:

  1. no ba naet sie nie waz zrobic inaczej ;DD ... nie ale na serio mysle ze tak ze stelli i lili sie ulozy z chlopakami :PP
    gizma3

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, tak.. ułoży im się..ale dodaj jutro nowy rozdział.. może niech dziewczyny przeżyją swój pierwszy raz..;d

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie za szybko na ten pierwszy raz przeciez oni sie jeszcze nawet nie znaja ;PP ... a opowiadanie super ;PP

    OdpowiedzUsuń
  4. Em, swietny rozdzial. Niech Stella sie z nim troche pobawi. Niec jej Harry udowodni ze ja kocha. Nie tak szybko. I niech sie Lili ulozy z Niallem. Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje jesteście kochane kocham was xx Lili

    OdpowiedzUsuń