poniedziałek, 23 lipca 2012

Rozdział 9


9
Oczami Lili

Dziwnie się czułam będąc obok Zayn`a -nie wiem dlaczego ale jednak czułam że on jest dla mnie kimś bliższym niż tylko kolegą.
-Zayn stres jest przed dzisiejszym koncertem?
-Leciutki-ale jak siedzisz obok mnie wgl się nie boje.
- Jak miło.Co robicie po koncercie?
-Właśnie nie wiemy.Poczekaj chwilę zadźwonię do chłopaków.
O cholera zapomniałam o Niall`u po koncercie.Po co ja się pytałam jasna choleraaa! W mojej głowie tylko to było.
-Hej chłopaki tutaj Zayn i Lili?
-Siemka.Co tam robi Lili?
-Pomagała wybrać mi spodnie.
-Aha.
-Słuchajcie jest taka sprawa bo po koncercie  nie chcecie się chyba nudzić w domu?
-Jasne że nie może chodźmy do pizzeri?
-Ok dobry pomysł to do zobaczcie na hali przed koncertem.
-Pa.

Oczami Stell

Siedzieliśmy na ławce gadaliśmy .Harry był taki czuły i romantyczny.Ja gapiłam się w niego jak w obrazek. Myślałam jaki on jest śliczny i w ogóle.Kiedy z zamyślenia  wyrwał mnie jego nagły pocałunek.Nie opierałam się bo muszę przyznać że chyba tego  potrzebowałam.On oderwał swoje ciepłe namiętne usta i zapytał:
-Czy mam jeszcze u Ciebie jaką szansę?
-Wiesz co szansa zawsze jest.
Wtuliłam się w niego i słyszałam jego mocne bicie serca.


Oczami Niall`a

Siedziałem z chłopakami w domu nie miałam czasu i ochoty jechać z Zayn`em po te ubrania.Ale kiedy zadzwonił telefon i dowiedziałem się że Lili pojechała z nim byłem po prostu wściekły.Do koncertu było jeszcze kilka godzin .Żeby ochłonąć poszedłem na spacer.Wychodząc z domu trzasnąłem  drzwiami.

Oczami Liam`a

-Ej nie wiesz Lou co się stało z Niall`em ?Odkąd poznał Lili chodzi taki struty  tak jakby się zakochał.
-Też to zauważyłem.Nie mam pojęcia.A Harry gdzie?
-Mówił ze ma coś do załatwienia.
-Ok.

Oczami Stell

Wtulona w Harry`ego nie chciałam go puszczać.
-Harry czy ty naprawdę mógłbyś się zakochać w takiej dziewczynie jak ja?
-W tak pięknej i mądrej oczywiście że tak.
Wtedy podsunęłam do niego bliżej twarz.
___________________________________
Macie rację, na ten pierwszy raz to za wcześnie, ale on będzie i to już (może!) wkrótce.  Jak myślicie, jak powiedzie im się dalej?

2 komentarze:

  1. tak bardzo fajny rozdzial. tylko troche krotki ale i tak czytalam jak nigdy gdzie ja nie nawidze czytac to jak to mnie tak bardzo wciagnelo to dziewczyno masz talent :PP . jak to jak swietnie im sie powiedzie dalej .

    OdpowiedzUsuń